piątek, 22 kwietnia 2011

Modowe inspiracje

Gwiazdy od zawsze nas inspirowały w mniejszym czy to większym procencie. Każdy przynajmniej raz z nas zachwycał się strojem bliżej nie określonej gwiazdy, a potem pluł się w brodę i mówił dlaczego ja nie wpadłam/łem na ten pomyśł!?
A poniżej zamieszczam Modową inspirację Charlize Theron: ;)


Modową inspirację Charlize zainspirowała mnie strona: http://www.papilot.pl/styl-gwiazd/12567/Ubierz-sie-jak-Charlize-Theron.html

A wy jakie gwiazdy podziwiacie?
Czekam z niecierpliwością na newsy ;)



xox Kasia17teen
<33

2 komentarze:

  1. mega zestaw ;D
    uwielbiam wszystko co w odcieniach nude!
    ;D
    świetny blog ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja tak samo, mam wrażenie,że ludzie wgl go nie widzą ;pp
    Ja swojego bloga musze dopracować;/ a jeszcze zgubił mi sie aparat ;/
    masakra;/

    OdpowiedzUsuń